Dramaklubbar hösten 2025
Dramaklubbarna träffas i DuvTeaterns studio.
DuvTeatern finns på Kabelfabriken i Helsingfors.
Adressen är Tallbergsgatan 1C.
Det kostar ingenting att delta i dramaklubbarna.
Ring eller skriv till oss om du vill veta mera! 
E-post: dramaklubbarna@duvteatern.fi
Telefon: 050-3512388
Hösten 2023 skrev DuvTeaterns dramaklubb sången "My space, my rules". Klicka här för att läsa mera om den.
Här är en inspelning av då den framfördes i Helsingfors: